Zapytaj o aktualny cennik: + 61 307 16 33

Aktualności

W październikowym numerze Buildera (10/2017) znajduje się artykuł, który w przystępny sposób opisuje jak poradzić sobie z kwestią wymiarowania stalowych słupów dwugałęziowych. Zapraszamy do lektury. Treść artykułu w PDF dostępna jest również na naszej stronie.

Skan artykułu w dziale Pobierz

Niewiele czasu minęło od premiery AxisVM X4 w Polsce, a już w ręcę użytkowników oddajemy kolejne jego wydanie. Wydanie R2 wnosi kilka znaczących ulepszeń i nowych funkcji. Zgodnie z polityką licencyjną, aktualizacja ta odbywa się w ramach wersji głównej i jest bezpłatna dla użytkowników AxisVM X4.

Cieszymy się, że możemy zaprezentować Państwu najnowszą wersję programu AxisVM. Nowa wersja została oznaczona jako AxisVM X4 i jest od teraz oficjalnie dostępna w Polsce.

Konstrukcję stalową można analizować na wiele sposóbów. Często jest to analiza liniowa, która nie sprawia konstruktorom większych problemów. Gdy jednak w grę zaczynają wchodzić analizy wyższego rzędu, pewne sprawy się komplikują.
W poniższym artykule usystematyzowane są rodzaje analiz opisane w EC3 oraz w przejrzysty sposób podano warunki ich stosowania. Przykład z artykułu obliczony został w AxisVM13.

Skan artykułu w dziale Pobierz

Z radością informujemy, że zakończyliśmy proces tłumaczenie i dostosowywania nowego wydania Virtual Steel oznaczonego numerem 8. Poniżej przedstawiamy listę nowości dostępnych w tej wersji.

Liczne zmiany i ulepszenia w programie powodują, że podręcznik do AxisVM wymaga częstych aktualizacji. Zapraszamy do działu "Pomoc i wiedza", skąd można już pobrać najnowsze wydanie pomocy do AxisVM13 R3.

AxisVM 13 otrzymało kolejne wydanie oznaczone numerem R3, a wraz z nim nowy moduł do Revita oraz nową opcję do zbrojenia rzeczywistego belek i żeber. Zapoznaj się z całą listą zmian wprowadzonych w tej wersji.

Z radością informujemy, że nasza oferta oprogramowania dla konstruktorów została poszerzona o program Virtual Steel do detalizowania konstrukcji stalowych. Program Virtual Steel posiada własne, niezależne środowisko graficzne.